Historie KOHLMAN & HAŠEK, a.s.
2015 - 2016
Upevnění pozice dovozců použité dopravní techniky z Velké Británie. Navázání kontraktů s dalšími pojišťovacími aukčními domy, rozšíření dovozů young timerů a veteránů, spojený s pojištěním vozidel během přepravy nad rámec CMR pojistky, kontrakty se sběrnými sklady pro svozy vozidel, jejich uskladnění a následné naložení na naše kamiony, v případech, že nelze vůz naložit přímo.
2012 - 2014
Rozšiřujeme klientskou základnu pro sběrnou službu ČR - Velká Británie a ČR - Španělsko.
Rozšíření firemní flotily o nové tahače s emisní normou EURO 6 a nákup dalších dvoupodlažních plachtových a skříňových (frigo) návěsů.
2011
Kupujeme tahače s dvoupodlažními návěsy pro spuštění projektu sběrné služby mezi ČR a Velkou Británií. Připravujeme zázemí pro sběrnou službu. Spouštíme projekt sběrné služby na trase ČR – Velká Británie.
2009
Soustředíme se na zvyšování kvality přeprav a odbornou připravenost řidičů spojenou s hospodárným provozem vozidel a ekonomikou jízdy. Cítíme, že to je recept na méně trnitý průchod ekonomickou krizí.
2008
Přibývají nám do flotily další tahače Volvo FH13. Prohlubujeme dlouhodobou spolupráci s našimi zákazníky na trasách mezi ČR a Velkou Británií, většina našich vozů je nasazena právě na této trase. Začínáme vykupovat a dovážet do ČR osobní vozy z anglických pojišťoven pro jejich další využití jako zdroje náhradních dílů.
2007
Rozšiřujeme a omlazujeme vozový park nákupem nových tahačů Volvo FH13 s motory emisní třídy EURO 5.
2006
Kupujeme chladírenské návěsy pro přepravy rychle zkazitelného zboží určeného na trasy ČR - E, I.
2005
Měníme právní formu podnikání ze sdružení fyzických osob na akciovou společnost Kohlman & Hašek. Kupujeme více tahačů s plachtovými meganávěsy. Začíná naše specializace na přepravy mezi ČR a Velkou Británií.
2000
K nově nakoupeným skříňovým vozům přibyly díky zahájení spolupráce se stěhovací společností Interdean vleky a tandemové přívěsy. Přepravujeme náklady po celé Evropě včetně Ruska, naší specializací je mezinárodní stěhování. Všechna vozidla jsme připojili na satelitní komunikační systém
1998
Rozšiřujeme vozový park na 5 vozidel; začínáme jezdit mezinárodní dopravu.
1996
Začínáme podnikat ve vnitrostátní dopravě, ve vozovém parku máme dvě Avie.